DentaClinic

Pret

1800 LEI

1000 LEI

Te ajutam sa ajungi la zambetul mult visat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Mai multe despre Albirea Profesionala cu Laser

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Testimoniale Video

Am trait momente foarte frumoase. Am reusit sa imi recapat zambetul in doar o zi.

Mihai Nicolae

Testimoniale Video

Am ramas placut surprins de rapiditatea si profesionalismul de care au dat doavada atat echipa, cat si clinica.

Pantelica Anghelescu

Testimoniale Video

Am fost tratata de o echipa incredibila. M-au ajutat cu tot ce a fost necesar in acest implant.

Raduca Mariana

Testimoniale Video

Multumesc Denta Clinic pentru tratamentul pe care mi l-au oferit! Am reusit sa ma simt din nou bine zambind.

Juganaru Mihaela

Beneficiile Albirii Dentare cu Laser

Aceasta este titlul

Cât durează tratamentul profesional de albire a dinților?

Spre deosebire de restul metodelor atât de populare atât online cât și offline, tratamentul de albire profesională se finalizează într-o singură vizită la medicul stomatolog (sau, în anumite cazuri până la trei ședințe). Întregul proces durează până la maxim o oră, având rezultate vizibile imediat.

Cât durează efectul albirii?

Efectul albirii profesionale a dinților poate dura de la câteva luni, până la câțiva ani, acesta variind de la o persoană la alta. Menținerea efectului depinde în totalitate de obiceiurile alimentare și de igienă orală. Totodată, efectul poate fi întreținut cu un simplu kit de albire a dinților ce poate fi utilizat acasă.

Cine nu poate urma un tratament de albire a dinților?

Femeile însărcinate sau care alăptează, persoanele cu gingii sau dinți sensibili, cele alergice la peroxid, precum și persoanele ce au carii dentare, gingii expuse sau smalț erodat nu pot urma un tratament profesional de albire a dinților.

De la ce vârstă pot face o albire profesională a dinților?

Vârsta minimă recomandată pentru a urma un tratament de albire profesională este de 16 ani, când dantura este complet dezvoltată.

Care sunt riscurile albirii dinților?

Cel mai comun efect secundar este creșterea sensibilității danturii, însă aceasta este superficială și dispare odată cu încheierea tratamentului. Utilizarea unei paste de dinți cu un conținut mai ridicat de fluor sau cu efect de atenuare a hipersensibilității dentare va avea efecte benefice.

De ce sa ne alegi pe noi?

Întrucât viziunea noastră este să fim înconjurați de oameni fericiți și sănătoși, acționăm atât în cadrul celor două cabinete medicale (din Râmnicu Vâlcea și din comuna Măciuca, jud. Vâlcea), cât și în afara acestora, fiind prezenți în mijlocul comunității, contribuind la educația privind sănătatea orală a vâlceenilor de toate vârstele

Pacienti
Doctori