DETARTRAJ (IGIENĂ)

Tartrul reprezintă „piatra” ce se formează pe suprafața dinților și în spațiile interdentare, eliminând luciul-perlat al dinților. În fond el este un un organo-mineral de două tipuri: supra gingival (ce se poate observa cu ochiul liber) și sub gingival (mai puțin accesibil privirii, însă extrem de periculos).

Tartrul este considerat a fi un prim indicator al dezvoltării parodontozei, motiv pentru care se recomandă ca odată cu apariția acestuia sau periodic să consultați un medic stomatolog.

TRATAMENT DE CANAL

• - fisura dintelui,
  • - o carie profundă,
  • - un traumatism dentar.

• - sensibilitatea dintelui în cazul consumului de alimente reci sau fierbinți,
  • - durere în cazul in care pacientul mestecă pe dintele respectiv,
  • - colorație a dintelui
  • - durere constantă.
PEDODONTIE

Tratamentul curativ si profilactic al dintilor copiilor.
Profilaxia anomaliilor dento-maxilare.
Prevenirea cariilor si afectiunilor gingivale.
Indicatii pentru periajul dentar si igiena bucala corecta.

TRATAMENTE PARODONTALE

Bolile parodontale, cunoscute și sub denumirea populară de „parodontoză” constau în retracția gingivală, evoluând până la descoperirea dinților și, în final, la căderea acestora. Parodontoza nu este o boală de scurtă durată, ea evoluând pe o perioadă îndelungată de timp și pe mai multe etape, adăugând, de fiecare dată, noi efecte devastatoare asupra sănătății orale a pacientului.

IMPLANT DENTAR

Implanturile dentare reprezinta o optiune pentru cei care si-au pierdut un dinte in urma unui accident sau in urma unei infectii. Implantul dentar reprezinta radacina dintelui substitut ancorat prin chirurgie dentara in osul mandibulei sau a maxilarului si are rolul de a stabiliza dintele artificial, care va fi atasat implantului. Persoanele care vor un implant dentar trebuie sa stie ca este nevoie ca osul mandibulei sau maxilarului sa aiba o anumita densitate si sa nu dezvolte infectii. Oricum, acest lucru nu inseamna ca acea persoana poate uita de practicile unei igiene orale corecte.

VEZI DETALII

Nu mai aștepta! Dinții nu se vindecă singuri!

Te așteptăm la un consult gratuit!